Melyik RMDSZ-szennymédia a legkártékonyabb az erdélyi magyarokra és a székelyekre nézve?


1.) A Transindex.ro – az erdélyi magyar Index – a balliberális tartalmak verhetetlen bajnoka! Markó Béla és Tamás Gáspár Miklós Orbán-fóbiás förmedvényeinek befogadó portálja. Legújabb csúcsteljesítményük a Csíki Sör 🍺 ellen indított lejáratókampányuk. 🙃 A Transindex tulajdonosa Hajdú Áron, Markó Béla csíkszeredai Bookart-os cimborája. Anyagilag nagyon jól állnak, hiszen még a Váta Lóránt által indított sajtóper miatt kirótt büntetést is flottul kifizették, sőt, még a vétkesnek talált Kulcsár Árpádot is visszavették! 😂

2.) A Marosvásárhelyi Rádió Székelyföld szégyene, hiszen ott olyan főszerkesztő-helyettes és olyan műsorvezető dolgozik, aki büszkén állítja, hogy Wass Albert művei giccsek, Orbán Viktor egy diktátor, Magyarországon pedig diktatúra van! A hallgatói feljelentések ellenére is kitartanak az Orbán-fóbiás szerkesztőgárdájuk mellett! Hajrá! A hallgatók már rég elpártoltak tőlük, de az erdélyi magyarok adóiból továbbra is kapják a bérüket! Elvégre bérencek, nemde?

3.) Az Erdélyi Magyar Televízió szintén egy Markó-sajtóorgánum, hiszen az RMDSZ mindenható keresztapája irányítja a háttérből a – televíziónak nehezen nevezhető – haveri társaságot. Román és magyar állami pénzekből tartják fenn a Janovics Jenő Alapítvány által. Az Erdélyi Magyar Televízió szerkesztőségét Markó Béla irodafőnökének a gyermeke vezeti, és ez meg is látszik az eredményeken… A műsorok minősége és nézettsége halvány, mint a lepkefing, de ideológiai, balliberális elfogultságuk és Orbán-fóbiájuk lépten-nyomon tetten érhető! Olyan szintre jutottak, hogy a “televízió” szerkesztősége – a főszerkesztő, Szepessy Előd aláírásával – nyilatkozatot adott ki a Marosvásárhelyi Rádió egyik hallgatójáról amiatt, hogy az el merte mondani a véleményét a rádió műsorairól!!! Van még ennél is mélyebben??? 😂 A szólásszabadságról nem hallottak???

4.) A Maszol.ro a kommunista Előre Napilap jogutódja, és ez meg is látszik rajta, hiszen mindent a PÁRT, vagyis az RMDSZ utasításai szerint cselekednek. A publicistái egytől egyig Orbán-fóbiások, a cikkeik és tudósításaik nagy része Soros-kotta szerint van megírva. Látványos hadjáratot indítottak például a gyergyóditrói székelyek ellen, amikor az egyik székelyföldi kenyérgyár migránspékeket alkalmazott. Az újságírók névsora teljes mértékben jelentéktelen, de mindehhez a minőségi garanciát a főszerkesztő, Cseke Péter Tamás “tudása és tehetsége” (vagyis szolgalelkűsége) adja.

5.) A Kolozsvári Rádió azóta vált az RMDSZ egyik ékes szószólójává, amióta Kelemen Hunor közvetlen munkatársának, az RMDSZ ügyvezető elnökének távoznia kellett a politikából, de rádiósnak megfelelt. Kovács Péter a Kolozsvári Rádió magyar szerkesztőségének a vezetőjeként is megőrizte a korábbi évek során bizonyított megrögzött Orbán Viktor és Tőkés László-ellenes álláspontját, de már nem az RMDSZ-től, hanem a román államtól kapja a fizetését. A Kolozsvári Rádió, persze, teljes egészében kiállt a Marosvásárhelyi Rádió által erőltetett Orbán Viktor-fóbiás, balliberális műsorpolitika mellett. Összenő, ami összetartozik!

Az RMDSZ által működtetett magyarellenes sajtóorgánumok sora sokkal hosszabb, de talán a felsoroltak a legfontosabbak. Vajon ki nyeri meg ezt a versenyt? Kelemen Hunor??? 🤷‍♂️